|
Koszt dostawy jest naliczany automatycznie przy dodawaniu produktów do koszyka. Cenny dostawy uzależnione są od wagi, gabarytów oraz bezpieczeństwa wysyłki. Płytki Ceramiczne zawsze wysyłane są na paletach. |
Dostawa |
Dostawa Darmowa |
Pobranie częściowe 10% |
Odbiór Własny * |
|
|
|
|
PŁTYKI CERAMICZNE |
|
|
|
|
195 zł |
powyżej 6000 zł |
45 zł |
0 zł |
39 zł przy zamówieniu poniżej 1000 zł |
Płytki o rozmiarach powyżej 120 cm x 80 cm (np. część kolekcji KORZILIUS Wood i TUBĄDZIN Monolith) |
Indywidualne wyliczenie kosztów dostawy. Uzależnione od adresu, wagi, wymiaru. NIE OBOWIĄZUJE BEZPŁATNY TRANSPORT. Wycena przesyłana po złożeniu zamówienia. Brak możliwości pobrania. |
Asortyment MAŁY |
Odwodnienia Liniowe |
|
BEZPŁATNA |
10 zł |
0 zł |
Baterie i Armatura |
|
45 zł
|
powyżej 1000 zł |
10 zł |
0 zł |
Fugi |
|
25 zł |
powyżej 500 zł |
7 zł |
0 zł |
Deski WC |
|
25 zł |
powyżej 150 zł |
7 zł |
0 zł |
Asortyment ŚREDNI |
Umywalki |
Miski WC |
Szafki i Meble |
Stelaże |
80 zł |
powyżej 2000 zł |
15 zł 25 zł |
0 zł |
|
|
|
|
|
* powyższe koszty dostawy nie dot. zamówień z wiauzliacji - koszty ustalane indywidualnie. * do zamówień wysyłanych na paletach system dolicza kwotę za paletę, która jest zmienna i uzeleżniona od ceny rynkowej * ODBIÓR WŁASNY [HIT CENOWY] - przy zakupie produktów (oznaczonych „HIT CENOWY”), za kwotę poniżej 3000 zł, mogą zostać doliczone koszty logistyczne. Prosimy o kontakt w celu wyliczenia kosztów. Jeśli zamówienie zostało złożone, zostanie przesłana informacja o ewentualnych dodatkowych kosztach.
|
|
Odbiór WŁASNY* |
- adres odbioru własnego - DWIE LOKALIZACJE
|
1. DĄBROWA GÓRNICZA |
Salon Płytek i Wyposażenia MATSELL ul. Juliusza Kadena-Bandrowskiego 7 41-300 Dąbrowa Górnicza
|
|
2. TYCHY |
Salon Płytek i Łazienek MATSELL ul. Fiołków 6 43-100 Tychy
|
- odbiór własny towaru: termin 3-10 dni od zaksięgowania wpłaty
|
- przypadku odbioru osobistego, kupujący zostanie poinformowany emailowo lub telefonicznie o możliwej dacie odbioru, po dostępności całego zamówionego towaru
- powyższe warunki oraz koszty logistyczne dot. tylko zakupów przez sklep internetowy.
|
|
Dostawa towaru - EUROPA |
|
Towar dostarczamy na terenie całej EUROPY. Koszty dostawy kalkulowane są indywidualne, a wartość uzależniona jest od ilości palet, ciężaru oraz miejsca dostawy. Kalkulacja kosztów dostawy EUROPA, dwa sposoby:
- proszę złożyć zamówienie przez sklep internetowy i wpisać adres dostawy przy finalizacji zakupu lub wpisać w opis zamówienia
- przesłać na emaila: kontakt@plytki123.pl towar, który chcą Państwo zamówić oraz dokładny adres dostawy na terenie Europy.
Prześlemy pełną ofertę wraz z kosztami dostawy oraz możliwy termin realizacji. Po akceptacji nastąpi realizacja zamówienia.
|
|
|
Realizacja zamówienia oraz terminy |
- zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty: zaliczki, za całość zamówienia lub akceptacji przez system płatności online
|
- towar jest wysyłany w ciągu 24/48 godzin o potwierdzenie płatności (przy pełnej dostępności całego zamówienia)
|
- w przypadku przedłużenia terminu wysyłki powyżej 3/4 dni, klient jest informowany emailowo o przewidziany terminie wysyłki
|
- w przypadku zamówienia zawierającego płytki RAKO wraz z płytkami innych producentów, wysyłka od 4-10 dni
|
- odbiór własny towaru: termin 3-10 dni od zaksięgowania wpłaty
|
Zasady, terminy i procedury dostaw |
- towar ze względów bezpieczeństwa dostarczany jest na paletach - koszty palety doliczane są do zamówienia
( nie wysyłamy płytek oraz dekoracji w zwykłych paczkach)
|
- przesyłki są ubezpieczone
|
- dostawa firmą spedycyjną odbywają się w dni robocze, standardowe godziny dostaw to 7:00-15:00 (wynikające z godzin pracy firmy spedycyjnej) - TEREN CAŁEJ POLSKI
|
- dostawa nie obejmuje wniesienia - dostawa pod dom, blok
|
- dostawy naszym transportem od poniedziałku do piątku ( godz: 8:00 - 17:00), oraz w soboty (od 8:00 do 14:00) - tylko w promieniu 60 km od Dąbrowy Górniczej
|
- OPCJA WNIESIENIA - tylko w przypadku transportu naszym samochodem (w promieniu 60 km od Dąbrowy Górniczej lub Tychów) - ustalenia indywidualne.
|
- odbiorca musi otrzymać od kierowcy List Przewozowy z podpisem osoby dostarczającej - ZACHOWAJ LIST PRZEWOZOWY
|
- w przypadku pobrania pieniędzy, przy odbiorze, na Liście Przewozowym jest kwota, którą pobiera kierowca i potwierdza podpisem (prosimy zachować List Przewozowy, jest to dokument przyjęcia pieniędzy przez kierowcę)
|
- kierowca NIE MA PRAWA ZĄDAĆ INNEJ KWOTY NIŻ na Liście Przewozowym
|
- przesyłkę należy sprawdzić przy odbiorze, czy towar nie jest uszkodzony
|
- w przypadku uszkodzeń lub braków, należy zażądać od kierowcy spisanie PROTOKOŁU USZKODZEŃ, zdobić dokumentację zdjęciową oraz przesłać informacje na emaila kontakt@plytki123.pl w ciągu 24 godzin
- palety jednorazowe oraz palety, za które pobrana jest kaucja, nie należy zwracać kierowcy przy dostawie. Zwrot palet kaucyjnych odbywa się po dostawie i uzgodnieniach ze Sklepem. Miejsce zwrotu określa Sklep.
- koszt zwrotu palet jest po stronie Klienta.
|
|